Monday, June 22, 2009

Aku ngan member mase gi diving kat Pulau Sembilan...best gak...bile tension nila yg aku buat...tapi kos pun tinggi gak...aku mane mampu nak gi jauh2....bile kat dalam air rase tenang je.....hilang sume tension keje...tension takde duit...tension nak buat pilihan samada nak gi abu dhabi ke tak....tension bonus dpt ke tak....member sebelah tu cam poyo je....tapi dlm gambar nie yg aku malu skit pasal bile pakai baju tu perut aku nampak semacm je :)......paham2 dah.....
Dah dekat kul 6.00 pm...balik lagi baik......keje setengah mati bonus tak pasti dpt ke tak....satu senior aku cakap keje ngan uem ni tak bleh tunjuk pandai sgt....tak bleh tunjuk bodoh sgt...kene tengah2...pandai pun tak bodoh pun tak...barula tak pressure......tapi aku keje sebb aku nak bonus....keje kenela kuat2 skit...bukan nak tunjuk kat org tapi utk kepuasan diri sendiri......poyo punye ayat..........:)

1 comment:

  1. membe kat sebelah tu okay tu........dah kenal lamer dah........

    ReplyDelete