Tuesday, July 14, 2009

Ari, selasa 14hb julai 2009..............
projek package 5 dah siap....dah buka.....grand jugak opening....menteri JKR yg baru pun ada....apatahlagi bos2 dari PLUS, UEM, Opus n macam2 lagilah...pendek kata...grand la jugak....nanti aku upload gambar pasal projek nie...yang paling aku heppi skali ex-bos aku ada dtg....sapa lagi kalau bukan nik zailani....tapi dia dah nak balik abu dhabi 20hb julai ni....

Aku mcm projek2 yg lepas....wal asal balik hasil....aku tetap mcm tu jugak....apa2 pun berjaya gak aku siapkan projek ni....dah 2 projek hghway siap ngan tol plaza....dulu kat pendang....siap gak....

cuma......
aku agak terkilan sebab selama nie aku bersusah payah n bersungguh2 nak siapkan projek nie tapi nobody say appreciation to my hardwork....tapi aku kena byk sabar....hidup mcm tula....anyway life must go on......alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment